★ Menü

2011. december 5., hétfő

Tüdű~



✧✧✧✧✧


Azthiszem, anya alighanem beletörődött a furcsa hobbimba *lekopog* xD Mostmár, ha terveimet emlegetem (mégha árastul is), nem azt mondogatja, hogy jajjmár kettő bőven elég... Mostmár csak kicsit furcsán néz, de szerintem elfogadta, hogy nekem ez az életem. A bélyeggyűjtő is kiad méltánytalanul sok pénzt egy-egy ritkaságra, én miért ne tehetném? Főleg, hogy én kaparászom össze az összeget rájuk. És, ami a részemről elsöprő indok, hogyha hetente eljárnék a Ma... a szórakozóhelyre, ott 1ooo-2ooo forintokat elköltenék belépőre és természetesen italra - itt nem kifejezetten üdítőre kell gondolni -, és cserébe még enyhén illuminált állapotba is kerülnék, nos annál sokkalta jobb, ha inkább 'babázok'... Bár így megfosztom magam azon felemelő beszámolóktól, amiket a többi, hasonlóan kultúrált edénykéknek adhatnék elő, olyan prózai kezdettel, mint páldául a 'hallod zsiiir, úgy beb@sztam hétvégén, hogy négykézláb mentem haza' Okés, túloztam... Ritkán hallok összetett mondatokat. Bár furcsamód az én baráti köröm ilyen visszamaradott... És hogy bánom-e?

.

.

.

Nem.


✧✧✧✧✧


Névkeresési funkcijó aktiválva *Ayame kedvéért droidhangon*

A Vadász az egyik legrégebbi karaktervem, mégsincs normális neve szerencsétlennek xD Hmm, megkérdezhettem volna álmomban... na majd ha legközelebb ki akar nyírni, akkor megtudakolom xD Ammmuuugy, lerajzolgattam a németfüzetbe Lissyvel  együtt x3 Meeer németen anya volt bennt helyettesíteni xD Kicsitsevoltégő xD Pechünkre németszakos, úgyhoogy c.c


✧✧✧✧✧


Hjahj, holnap fizika tézé... jesszus... Aki kitalálta a fizikémia tantárgyakat, azt én...*grrrh*


Published with Blogger-droid v2.0.1

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése