★ Menü

2011. december 4., vasárnap

Mert álmodni nem jó dolog

Hjah, nem bizony…
Ugyanis, a Vadásszal álmodtam (az hagyján, hogy nagyon erőteljesen rémálomnak indult, de a végére tiszta heppi lettem)... Igen, igen... Attól félek, hogy beelőzi Roy-chant... Nyááá, soksok pontpontpont, de akárhogyis tiltakozom, mindig visszatérek Souldoll weblapjára, mert... nyah, valahol éreztem, hogy az ő arcaik közül fog kikerülni a Vadász, épp ezért nem is nézegettem túl gyakran... Gonoszság, pont Bertrand fejét nme hajlandóak külön kiadni ˇˇ" Néztem, rá is kérdeztek már előttem is, de - mint majdnem minden kiegészítőkkel és egyébbel kapcsolatos kérdésre - negatív választ kaptam... Hpf, pedig a paróka is ponnnnt tökéletes lenne Őszemétségének... Tyhehh, kezdhetek írkálni DoAra, bár minimális esély van rá, hogy egy pont megfelelő Bertrandot kapok ki ><" Na addigis törhetem a fejem a hibridelésen. Hehh, ez most úgy hangzott, mintha már a rendelés küszöbén állnék XD Nembaj, nyugdíjasotthonba is jár a posta... ← kínlódás végee ˇˇ"

NYA! Van képem a mellényrőől íjjáíjjááóó ^v^ full vakus, de legalább látszik ×D





Byebye~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése