★ Menü

2011. december 16., péntek

Dilemmák tömkelege

Hjajh.. megint utolért a válság helyett a döntésképtelenség. Bár a válság is... 
Azon gondolkodtam, hogy még milyen lehetőségeim lehetnek a Vadász (aki ugye időközben Leonbácsi lett) megfelelő arcának megtalálásánál. Illetve nem így volt, máshogy. Szóvaaal... Baku személyében - mármint a DoA-n fellelt képek alapján, nem a céges... őőőképek indították meg a fantáziámat *o* Faceup nélküli képeken is olyan olyan olyan... karakteres pofija van *.* Nájsz! Egyszóval dolgoznak a kerekek, meg a pónik... 
Majdnem más: Marketplace-ön (ahova ugye sajnálatos módon beszabadultam :'D) mit láttam? Dorisy-Lissy buksit! WS, dedede naggyonjóárban van *.* Háromcével teccik az ötlet, hiszen meg is tudnám venni QwQ DE valami visszatart... valami szülőisztikus... jajjhajj, soká leszek még 18...


***
Sütöttünk mézeskalácsot! Nemis... Egész pontosan anya és a mama amíg suliban voltam, de nagyon fincsi lett *.* Yumm!



Az a nagy probléma, hogy mire ide kerülök írni, mindent elfelejtek amit közölni akarok ):
Szerkiszerk: Eszembejutott... Illetve, festettem egy lila csíkot a hajamba *o* Ide előre. Igaz ami igaz, közel sem olyan nagy, mint tavaly, dehát egyháziiskola rulez... Nem vészes. Ha a rib@nckodást nem tiltja a házirend, akkor egy jótanuló, suliújságba rajzoló egyénnek - nekem - lehet egyéniségem. Kényesebb órákon el tudom tűzni a lila tincset. Festethetném full feketére is a hajam, de az senkinek nem tenne jót, és egyenlőre rá tudtak beszélni, hogy azért évközbe labret pct mégse. Elfogadtam, ahogy azt is, hogy városi rajzpályázat 'különdíjasa' (állítólag aszondták, ráírva nincs) egy darab emléklapot kapott, mint mindenki. Aproó ájláv máj város, lasssn kezd körvonalazódni, miért kell egyeseknek a belvárosba terepjáró... Letisztítom a csizmámat, elindulok, és - eső fuckyeah - mire beérek a suliba a táskám alja is sáros. Nem lakom 4oo méternél messzebb a sulitól... Nem panaszkodom, biztosan van ennél rosszabb helyzet valahol a harmadik világban. Ráadásul megint 23o fölé ment a dollár! Szakad az eső, és szinte meleg van! Bakker, egy hét múlva karácsony! OwO ebbe még nem is gondoltam bele *o* Valami jót is mondjak... Végre találkoztam apával *-* Nem, ez eddig nem volt nagy szám, de ezen a héten szinte mindig aludt, mikor reggel elindultam, este pedig én szunyáltam mindig, mire hazaért :) És hozott egy varrástanítós könyvet, ami nagyon jó *o* Nya ennyi volt még, kitartás a téliszünetig, pónik! (reméllem nem cseszi szét a bloggerdroid v,v)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése