★ Menü

2011. december 27., kedd

Háromdé Travian

Avagy, ha a simskocka MMORPGfüggő hülyegyerek megfelelő játékot keres, hogy kiélhesse történetkészítési és szintfejlődési vágyait egyaránt.

Az elmúlt napokban (hetekben) ismét kezdett visszacsalogatni a legendás Sims sorozat harmadik része (miután régebben egy hirtelen elhatározott bosszú címén letöröltem az összes létező életszimulátort a gépemről... hejj, mennyi sok hely volt akkor a merevlemezen *o*), egy új, elméletben jobban működő verziót sikerült letöltenem. Én már csak ilyen csóringer maradok, aki csakis kalózjátékokkal játszik. Egyszer vettem meg PCre való gamet, két nap múlva visszasírtam a kidobott négyezer forintot (pedig akkor még nem is voltam BJDlázas...). Egyszóval maradt a letöltés, a Razor1911-es verzió tökéletesen műköszik, csak patchelés után kell megcrackelni, és akkor nájsz. Működött, szó nincs róla, de az én mégmégméééégletöltést mániám kikezd mindent, soha semmi nem jó úgy ahogy az alapjátékban van. Ezért van az, hogy a Downloads mappa többet foglal, mint a játék maga, és ez valamelyest elkeserítő. Nem is. De. Mindegy. Nos, a Világteremtő ezköz (#&@!+?*!!) hiába, nem kompatibilis a verziómmal (nincs energiám kikísérletezni, hogy hanyas patchig műkszik a crack, úgyhogy ismét mély depresszióba süllyedés helyett utánanánéztem valami időrabló vacaknak, 
ami egészségügyi hiányosságok mellett a szociális kapcsolatok meggyengülésével is kecsegtet. Valami jóóóó kis MMORPG. Annyi sok játékkal játszottam, és mégtöbbet hagytam már a telepítés után is a lomtárba irányítódni. Egyszerűen nem bírok kitartani egyik mellett sem. 
Legelső volt a MuOnline, még nagyon régen, ami bár nem egy HD, de kedvelhető játékmenet,  és egyszerű kezelhetőség jellemzi. Talán túl egyszerű is, hiányzott a változatosság, és zavaró hogy minden karakter ugyanúgy néz ki. (A túl sok sims ártalma) 
Aztán ottvolt a Metin, hjajjh. Ezt se a karaktertestreszabhatóság miatt. Akkor nagy fanja voltam, sok ismerős is játszott, húdekirálymenő miegyéb. DE. Ami egyenesen meggyűlöltette velem a játékot, azok az átkozott BOTok... Bármit csináltam mindenhol, vagy a spambotoktól nem lehetett semmit írni, vagy vagy a kis köcs... agyagedény botok, amik elcsaklizták előlem a mobokat... Ez azelmentekaf@szomba című történet. 
Következő versenyző a  Gates of Andaron. Aztmondják WoW klón, dehát...  Ég és füstöl. Nehézkes játékmenet, irányítás, fejlődés, satöbbi. Nem jött be, nagyon nem. 
Volt még (visszatérő) korszak a Tales of Pirates, édi grafikával, meg ilyesmivel, de egy idő után egyedül az is uncsivá és nehézzé vált, a második rész meg... nem nyerte el a tetszésemet, túl sok 80as noob szaladgált mindenhol. 
 A Perfect World is volt egy jó nagy rész, szerettem, szép grafika, könnyen érthető, gyönyörű tájak, remülő elffel bejárni mindent *o* Egyetlen probléma, hogy szép és jó ugyan, de egyedül... dögunalom.
 Továbbá voltak egy-két hetes játékok, mint a Kistu Saga, az EtherSaga, Iris Online, Zu Online, Fiesta, satöbbi... Soksoksok. 
Volt egy olyan is, ami nem bírta egy napig sem, az pedig a VIndictus. Pedig hogy be voltam zsongva, hogy végre letölthetem, hónapokkal előtte is sasoltam már, mert a trailerje fenomenális volt, testreszabhatóság maximum, üsdvágd rendszer, nem töltő skillek - hát maga a Paradicsom. Túl szép is volt...  először addig sem jutottam el, hogy arrébb menjek, mert bár a gépemhez volt igazítva a konfiguráció, egyszerűen elképesztő módon laggolt. A karakterkészítés kamu, akkor alakíthatsz bármit is rajta, ha fizetsz egy nem kevés összeget. Jó, gondoltam túlélem, akkor ilyen marad, ez se rossz. DE. Van benne az úgynevezett Dungeon, azon végigdzsalsz, kaszabolsz, fénylő bogyókat gyűjtessz, szintet lépsz. Ezt lehet maximum 4 fős csoportokban, 'partykban' megtenni, és ennyi. Nuku változatos helyszín. Süllyesztőbe vele!

Nahát, miután elég rendesen eltértem a tárgytól, visszakeresem mit is akartam valójában.
Ami felkeltette az érdeklődésemet az ez itt ni:


MySims Ismertető, InfókJátékteszt, Rendszerkövetelmény
The Sims Medieval magyar kézikönyv
Letöltés  - Hamarosan!


Lehetséges volna, hogy ím, a Smiley meglelé mit oly nagyon keresett az idők kezdete óta?
Mindenesetre hű alattvalóm és udvari bolondom... illetve az öcsém, akit innen is üdvözlök! <3 volt olyan édibédi, és nekiállt letölteni nekem eme becses... játékot. Ezzel szeretném lovaggá ütni  felavatni Toshi-kunt, kíváncsi vagyok hogy bírja majd az intenzív kockulást.
Egyébként tetszik a kialakítás, nagyon remélem működni fog. Először valami random próbajátékot tervezek, aztán, ha lájk, akkor nekiugrok valami Csillaglesős vackerájnak ^^
Magyar nyelven nem elérhető, és nagy valószínűséggel nem is lesz, viszont így legalább nem fogom teljesen feleslegesnek érezni, hogy ott punnyadok angolórán. (Már ha beválik, ha viszont nem... akkor nem fogy beválni, és ezt biztosan állíthatom.)
Nyo, még töltődik, mikor e sorokat pötyögöm a klaviatúrán, de ha sikeresen startol megírom a véleményemet róla :3


***
Szerk: Okkééés... megint valami, amit iszonyatosan vártam, és... besült ˇˇ" Nem azt mondom, hogy rossz, meg jó az elgondolás, de... csak megvárok valamiféle magyarosítást. Egyébiránt nem olyan nagy durranás, a grafikája sem olyan pöpec... ennyit erről, ennyit az előreörülésről ˇˇ" mindenesetre folytassam a Natsume-t, az tökéletes időtöltés. Nyanko-senseeeeeiii ×3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése