★ Menü

2011. december 8., csütörtök

Cukormócsing


Hmm, ezekszerint ássam el magam, ha nem ruhamárka alapján választok barátot?

Ez a Maunik... Smiley kibeszélőshow mai témája. Őszintén. 
Tegye fel a mancsát, aki szerint rosszul kéne magam érezni, mert nem hordok hiperekkkkksztrah ruhákat. Tényleg nem. Még akkor sem, ha ezzel megfosztom magam attól, hogy minden egyes diszkurzust azzal kezdjek, hogy hányszor tízezerért vettem az 5o1. pólómat. Bezony. Félreértés ne essék, ha nem felelne meg az UGYANOLYAN, viszont egy nullával olcsóbb ruházat, akkor nekem is simán tudnák biztosítani ilyenolyan eztazt. DE. Ez nekem nem igény. Hencegni az árakkal - nos azt cicám nyugodtan lehet, főleg ha nem dolgozol meg érte. Csak azt kérném, mielőtt megint előadod, hogy uuu 13.ooo forintért vettél napszemüveget, gondolj már vissza, hogy én hányszor adtam elő neked, hogy én mennyit költöttem a hobbimra? Ami nekem legalább olyan fontos nekem, mint neked a szüleid pénzével való hencegés? Ha megvan, akkor elmélkedjél szépen a bájmosolyoddal tőlem lehetőleg távol! Minden hálám.

...

Hiszti vége.

Továbbá... Olyan cuki (<-by tantóbácsi xD) matekdogát írtam, hogy ihajj xD Büntetősös... mondjuk tény, hogy tegnap elég kriminálisan viselkedett a csoport... De én édibédi voltam, megse szólalok soha matekon :D Ha kérdeznek se xD Nincs kihez... Ayame ilyen túlokos, azt ment a űberhaladóba x.x Jajj, és muszály megemlítenem! Másodikak lettek a hittanversenyen *o* Ésss egy nyamvadt pont (úú ennyit kaptam kémiából a teleírt lapomra a 25-ből owo) miatt maradtak le az elsőktől! Gratuuu nekikk ^^ Apropó, hittanom ötös leeett *w* Azthittem kettes se lesz meg, aztán fel lettem homályosítva, hogy én hetedikben ugyanezt írtam O,o régvolt, na xD

Őhhö... ott tartottam, hogy... mi volt még... angolból is tz, az is csudás volt. Szavak magyarul éstefordícccsadle angolra helyett angol keresztrejtvény... kösszmá xD Miután végeztem a feladatokkal, volt még sok idő, így inkább kibámultam az ablakon, hallgattam a szél tombolását, és szokásomhoz híven ábrándoztam. Iszonyatos erővel fújt, zúgott, tök durva volt, még kis cserépdarabokat is sodort le az iskola tetejéről...

Olyan szivecskarajzolhatnékom van...

Szerk.:

Ó ba... miket találok xD átnéztem a régi mobilos jegyzeteim, és... rengeteg stargazerz-cafatot találtam, úgyhogy napi szinten lesznek bölcseletek xD Íme a mai:

-Háhhhhhhá! És most, mi vagyunk a gonosz hármasikrek, akiknek céljuk a Föld leigázása, az élővilág kiirtása, és az emberiség uralmunk alá hajtása, nem pont ebben a sorrendben! Vagy legalábbis valami ilyesmi...
*hatásszünet*
-Tudtok róla, hogy csak ketten vagytok?
- Miiii? Ja igen... de a három az ördög száma!
-Az nem a 666?
- De tudod a 6 fele a 3.
-É...s? Az hat, te meg azt mondtad hármasikrek, nem háromszázharminchármasikrek!
-De osztható 3mal!... Ne kötözködj, bruttó hárman vagyunk és kész!
- Jesszus skacok, ezek matekszakosok! O,O Meneküljünk, még a végén megbuktatnak algebrából!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése