★ Menü

2011. december 3., szombat

Hat tyúk tava... (szerkesztve XD)

Rekordmennyiségű hülyeséget hordtunk össze xD UFOka (ami az űrlény fóka latin neve), mit vettél az adventi vásárba? Sajtburgert, mert azt szeretem. De, egy pár forinttal közelebb vagyok Lissyhez ^^  Nya, ufóka ide vagy oda, nem tudok ma már értelmesen fogalmazni >< később/holnap szavakba öntöm, de most nem megy, inkább pár kép, amiket majd gépenn kommentálok-magyarázok is, csak telefonról nem rudom mennyire sikerül, mert sztem semennyire xD

Addig is, byee!

szerk.:
Rájöttünk, hogy nagyon fárasztó tudok lenni XD Nyugodtan utazhattunk volna fogyatékosjeggyel, nem is kellett volna sokat győzködni XD
Aztán Ayamére is átragasztottam, mert a visszhangzóskapuba ő is bekiabált, hogy "huu" :D 
Értelem...
Meg láttunk oroszlánsimogatósketrecet, hogy nehogy megharapjuk a munkásokat, láttunk egy Béla mindenre kapható feliratot is...
Meeg, sajnos otthonhagytam a fordított borítójú könyvemet, ami akkor jó, ha nem néznek elég szőkének XD




















Ayame-chan mutogatott katekyo hitman reborn képeket, amíg vártuk a buszt... Nekem ez a kép tetszett a legjobban X'D



Miket talál az ember, ha szétnéz a táskájában OO"

Ewee, és még készült Ayame-channak két siggie:



Mára (vagyis tegnapra ×D) ennyi ^^




1 megjegyzés:

  1. Én nagyon értelmes vagyok ám. XD Huu te ufóka XD
    És a KHR most téged kísért~~ xD Meg amikor ott hangosan elkezded, hogy az én telómon ... xD

    VálaszTörlés