★ Menü

2011. december 14., szerda

Pónisztikus

A mai napot egy szóval lehet jellemezni, az pedig a póni.

Ich bin póni.

Összevontmatek = Ayameidegesítés.

Mégis, neki kell elmondani a Mismileynk-t, mert összevissza, de főleg összeírogattam a DoAt, szóval a marketplace szabad préda. Muhaha. Fájdícccsa háromcsével a szívemet a tökéletes Lissyfej, amitől visszatart, hogy ő testestül kell ToT

Amúgy nagyonpóni, tegnap unipónis lehettem volna, annyira jó nap volt. Ma nem, de tégnáp...! Tiszta jó, megtaláltam az előlem elrejtett ajándékmeglepi hajvasalót, pedig nem is kerestem, csak egy fotelt akartam lemérni, aztán leesett, hogy már nincs is meg... mik vannak... Naszóvan, zsírkirályhuuumenően ki égyenes hajjal akartam menni. Felkeltem egy órával hamarabb. Csináltam házikat is. Errre, mire beértem behullámosodott a ködöspárás levegőtől. Háppf.


Jajj, és találtam nevet a Vadásznak:

Leonhart!

Leonbácsi wee *o* Heh, a Szegény Gazdagok Hátszegi bárójának keresztneve kissé átvariálva :D Pedig az én kedvencem az Egy Lapussa János... na mindegy, ennyit a névadásról ^^


Írrrrrni kéne a TOPfórumra, de nincserőmmm~


Mára ennyit tudtam, byebee!


Published with Blogger-droid v2.0.1

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése