★ Menü

2011. december 12., hétfő

Gyaa!


Huhh... elkeztdem széjjelspammoldni a DoA-t... igyekszek értelmeset írni, de jobbhíján többniyre csak annyit tudok írni, hogy nájsz, grét, fántásztik end kjúúút... Mindegy, muszáj valahogy összeszedni a negyven postot!
 Különben meg, mennyi az esélye, hogy pontosan akkor találok egy pontosan jó és pontosan nájsz árú pontosan Bertrand fejet, amikor meg van rá a pénz?
Gyakorlatilag valahol o és o,3 között valahol...


Owo Holnap átadjuk a mikulásajándékot, és és és... nyáá még mindig nem írtam verset az osztályfőnöknek. igen, idén is osztályfőnököt húztam. Én a mázlista. A másik, hogy földrajz előtt esett le, hogy még a hittanos kavicsfestést is csinálni!
Jézusom, merem remélni, hogy nem kapjuk ki a fizikát... be sem bírtam fejezni normálisan, főleg, hogy a sulimikulás szaloncurokkal hajigált... kéremszépen, áldozat vagyok.
Matekra szintúgy nem vagyok túl kíváncsi... hihhetetlen gyönyörű lesz  ott a csakötösök között egy kettes ˇˇ"


Ayameeeeeeeeeee! Most, itt ünnepélyesen megparancsolom, hogy írd le a sztoridat, mert nadonjó és cuki, és te sokkalsokkaljobb író vagy mint én!
És köcöntem a pockyt, amit megkajáltam előled, és megfogadom, hogy elgyalogolok venni fincsit akár Szolnokra is! Azért reménykedek benne, hogy egyszer bevezetik a teszkóóba is...


Stargazerz íródik ám, ma is írtam egy keveset - énekórán, de mivel közben a föcit is tanulni kellett volna, ezért nem sokra haladtam, amennyiben lesz pár időm, begépelem :)
Talán mostmár végre kezd beindulni a cselekmény, ha eljutunk odáig (: és megjelenik páár új szereplő, főként a gonoszbácsi ^^ 



Mára asszem ennyi, valamit még tuti akartam, de kiment a fejemből ^^"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése