★ Menü

2011. december 2., péntek

~

Heey!
Rákaptam az avatar/siggie készítésre ×3 hátő... nem egy profizmus, de  én próbálkozom.
Egyik barátnőmnek készítettem a fórumra egy profilképet és egy aláírást:

  és   

Namármost ez a DÖ FÖRSZT. Abszolúte első, ha nem számoljuk a blog bannerét, ami valljuk be, nem egy mestermű, dehát istenem XD 

Akkor ami még készült, a ropppppant fantáziadús, öcsém blogbannerének készült (jótestvérvagyok^^)


Ésss, hogy ne legyünk annyira kockákok, befejeztem a mellényt ^^ Képet most sem vagyok képes csinálni TAT elnézést ~.~ Emellett varrtam még egy kis meglepi-rucit Kirának, Alice babójának ^^ (aki ha elolvassa ezt, akkor nem lesz kifejezetten meglepetés, de segáz XD Én mondtam, hogy mikor menek haza, közvetlenül akartam neked mondani Alicecsán, de most mindegy XD 
*****

Brrr, nem érzem jól magam >< Eddig is beteg voltam, most meg ahelyett, hogy jobban lennék, sokkal xarabbul vagyok .__. Gyaaa pedig holnap el akarok menni Kecskemétree ˇ.ˇ Van ez az adventi vásáros izés bizés, olyan sok szép dolog van, hátha kifogunk kiscipőcskéket *.* Apropó advent, megfordult a fejemben, hogy festek lila csíkot a hajamba (mint tavaly XD csak most előre), és ha megkérdezik, hogy mégis mifene, akkor rávágom, hogy csókolom, advent van, az advent színe meg a lila. Meg másé is, de párttalan maradok XD

Byebye~!


Szerk.:


Anya megint kreatív :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése