★ Menü

2011. december 1., csütörtök

Alakítgatások~

Noss...
Egy kicsit berendeztem a blogot... ottan fent van külön-külön szétszedve, ami lényeges, aztán azok majd remélhetőleg folyamatosan frissülnek.
BJD-isztika ~ BJDrészleg :D pici babóim története, tervezete, másegyéb. Oldalt van kívánságlista is :)
Stargazerz-isztika ~ saját írású kis történetem, a Stargazerz jelenlegi állása ^^ az új részeket majd írom bejegyzésben, aztán mindig frissül, ha van új, így ott lehet az egészet olvasni :3
Rajz-isztika ~ firkáim ^^ azok is külön vannak itt-ott, aztán így összeszedve.
Sulisztika ~ összefoglalások, ilyesmik, én készítettem őket leginkább témazárók előtt. 


Nya, asszem ennyi, mert nincs több értékes mondanivalóm XD Illetvehogy van, Hirobácsinak egy mellényt és egy téli kabátköpenyt, csak olyan szinten borult van, hogy nem vagyok képes normális képet csinálni ˘˘"  Na meg nincs is teljesen befejezve a mellény, nincs rajta gomb >< dededede amíg nem tudok normális képet lőni róla, addig.. gyoooh:
  
háthő no commet XD 




Igen, én varrás közben folyamatosan rádiókabaré/showderclub/comedycentralbemutatja hallgatásban vagyok XD annak nagyon jó hatása van ^^

Bye~!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése