★ Menü

2011. december 25., vasárnap

Mézeskalács

Először is:

OMEDETO MERRI KURISUMASU!


Készült egész fotósztori is, csak eléggé gyügyi minőségűek lettek  >^< ugyanis csak most sikerült kitapasztalni, hogyan lehet értékelhető minőségű képeket létrehozni *o*

Karácsony... wuu! Tegnap azt hittem meghülyülök, nagyon kaka kedvem volt...
DE. Ma... nem volt sok kedvem megnézni az ajándékokat, mert... mert nem. Hiba volt. 
Egy Jackes egeret aptam, ilyet ni:

Ésss... amire aztán rohadtul nem számítottam, azt hittem öcsém csak szívat... egy T betűs laptopoooot *.* Halvány lila gőzöm nincs, hogyan gondolták ki ezt, de... mindenesetre isszonyúan örülök neki *o* Beköszöntött a végtelen animenézés korszaka! Muhhhaha..ha ennek apropóján nkikezdte a Natsume Yuujinchounak *.* Még ma tervezem megnézni az eddig feliratosított 3 részt, mert ismertető híján már csupán az első epizód alapján nagyon ígéretesnek tűnik :3
Mára ennyit, mert mindjárt  lemerülök, byeee~!

**** Najó, pöppet felcseszték az agyam. Hogy lehet az, hogy aki egy éve a legeslegjobb barátnőm volt, kikiáltott pancsernek? Legalábbis, a testvérnek jelölés visszavonása - ami annak idején, mikor Ayame visszavonta felőle, hamár úgyis sz.rik a fejünkre, a kedves X szerint taplóság, akkor kéremszépen... mehet a sunyiba... Ha belegondolok, hogy akiket nekünk szidott, most - és akkor is - szemből öribari, akkor ezekszerint az én és Ayame által elmondot titkok, amelyek a barátságunk bizalmának okán lettek átadva, most közszájon forognak? Ezt érdemli a barátnő, aki minden balhét elvitt volna helyetted, holott köze nem volt hozzá? Ezt, mondd meg, ezt? Aki falazott volna neked, sőt falazott is minden hülyeségben? Köszönöm, igazán hálás vagyok érte, amiért ismét azt kívánom, bárcsak lenne egy saját bolygóm, ahova elköltözhetnék az efféle fantasztikus események elől...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése