★ Menü

2012. augusztus 2., csütörtök

AWWWW YEAH!

Lissynek végre találtam tökéletes parókát, tökéletes áron, és na...  most mehetek apához nyüszögni, hogy intézze nekem a fizetést, mert ismert okokból én sajnos még mindig nem rendelkezek saját paypallal.

Ez megint kijjebb tolja a testvásárlást, de ha egyszer végre tökéletes hajzatot találok...

Apropó test, tud valaki valamit Mirodollról (régebben Lost Angel)? Mert az SD testek nagyon szépek, jól pózolnak, és kivételesen alacsony árban vannak. DoÁ-n eddig minden baba/test megérkezett, de nem erősségük a kommenikácijó, amit régebben írtam üzenetet (mikor még Hironak kerestem testet...bár utólag jobb, hogy lemondtam róla, mert az a test túl izmos lenne Hironak xD), mintha el sem küldtem volna.

Szóval alapvetően nem hallottam rosszat, de...

LANKADATLAN ÉBERSÉG!!!


Hmmm.. kell mindezeken kívül még... porpasztell készlet, fényes

fedőlakk, 96%-os alkohooool...

*szörnyüllködve mustrálja a

költségvetést*


(p.s. az ígért dédimnél készült képek elmaradnak, mert egyszerűen felszívódtak. Elmentem ebédelni, és mikor visszakapcsoltam a gépet, ELTŰNT az egész mappa, a képekkel együtt! Senki nem nyúlt a gépemhez, a lomtárban sincsenek, fel nem foghatom hová lettek o,o Sajnos így nem tudom őket bemutatni, csak azt a néhányat, amit DDre gyorsan felraktam. Legalább ennyi hasznuk volt...)


Published with Blogger-droid v2.0.1

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése