★ Menü

2012. augusztus 10., péntek

News...

Végre, szereztem akrilfestéket is, meg fényes lakkot is, meg lemosót is, ésss... Nekiestem szegénykéimnek :'D
Tegnap Bella kapott új arcot, ma pedig egy unalmas, de elborult pillanatomban arra jutottam, hogy Hiro festése nem bír ki többet, és bármennyire sajnáltam is a régi, de totálkáros festést, nekiálltam újjá... hát újjácsinálni.

Hmm... a szempillák és a szemöldöke egész tűrhető lett, de a szája... hát az KO, iszonyú lett. *támad a festék* Szóval, azt még ma kicsit javítgattam, és még mindig elég ugh, de... de egy fokkal jobb.

Hironak a szempillái lettek ratyik, meg az egyik szemöldöke, még jó hogy pont a szebbet takarja a haja :'D
Újítás: szempillát NEM ragasztok neki, mert... mert. Mert mire Bellának felküszködtem.. és mert borzasztóan útban van Hiro szemein. Nekem így jobban tetszik ^^

Háhőőő... első festések, tudom, hogy elég... *uff*, pedig igyekszem én, igyekszem x.x


***

Ez pedig egy rajz, csak Ayame-chanomnak, hogy legyen kit szeretni ésvagy gyűlölni Dylanék helyett.
Gonosz, egoista herceg egészen aprócska aggyal:
Neve nem publikus, mert még mire rá kerül a sor, ezerszer változhat xD

3 megjegyzés:

  1. Itt is megjegyzem, hogy édii bácsi! *w* A két face-up pedig nagyon jó lett! :D

    VálaszTörlés
  2. Köszöntemszépen, te fogpiszkálószakértő x3

    S.-t meg szerintem nem fogod kedvelni, mert nem egy szimpatikus figura xD

    VálaszTörlés