★ Menü

2012. augusztus 7., kedd

Heppitájm~


A mai nap délelőttjén bőséges uzsonnára látott vendégül a sors.

Ugyanis, miután meglett végre az áhított második pár fülbevalóm (amit már most imádok *-*),

az egyik százforintos boltban nagyon apró szemű csillámport, ami Bella festéséhez nagyon jól fog jönni. Eztán a nagy kreatív égiek egyike is lenézett reám, és mitadisten, találtam porpasztellt *v* bár mivel nem tudom, hogy mennyire jó, így csak a hatos kiszerelést vettem *óvatos élőlény*, de nagyon sütinek ígérkezik :D
Az utolsó esemény pedig, hogy végkiárúsítás van a textilesnél, és sikerült anyagot szereznem cphez x3

Az egyetlen hiányzó dolog az alkohol (xD). Nem adják ki a gyógyszertárban. Valami ötlet esetleg, hogy bebizonyítsam, hogy nem fogyasztásra lesz? Vagy lehet, hogy egyszerűbb lenne ismerőst mozgósítani... Lehet, hogy nem szépek a festéseim, de olyan jóóó csinálni xD Alig várom már, hogy nekieshessek a többieknek is x'D Főleg, mióta láttam, hogy Bella faceupja is kezd kopni ,__,

Jááj, és tegnap Ayaménél voltam (ott rontottam a levegőt xD), és kiagyaltuk, hogy nyitni kéne témát a legutóbbi szegedi talin felmerült kecskeméti bjdmeetnek, és mivel én vagyok a lusta élőlény, szegény Ayamecsenre hárult a feladat xD
Már úúúúgy várom, elvonási tüneteim vannak (mi lesz még évközbe??) x3

2 megjegyzés: