★ Menü

2012. augusztus 17., péntek

Ez meg az...


Történnek dolgok, csak írni vagyok lusta...
Nos, Leon megkapta a harmadik verziójú faceupját, ami nem lett annyira rossz. Jó se, de az előzőnél valamivel jobb :D
Jó dolog, hogy tegnap írtam impldollnak, hogy legyenek már édesek, és ha feladják Lissyt, akkor kivételesen egy emillel is dobjanak már meg. Mára jött a válasz, és bár emilt nem kaptam, közölték a cukipofák, hogy már fel is adták a kisasszony buksiját! *v* Ráadásul, ma befutott a parókája is, pedig csak szeptember elejére vártam - és gyönyörű, és puha, és és... kínai tornacipő szagú, de tényleg nagyon jó minőségű.
*
Mellesleg Ayame-channal néztünk megint HPt. Ahol kinyílik a DVD tartó alapon a harmadik és a hétperegy lett kiválasztva. Most pedig OCzhetnékem van, és rohamosan megnőtt a Myra-rajzok száma xD
<- ez egy szerintem elfogadható rajz. A harmincból egy azért tűrhető lett. Myra még mindig griffendéles, a sál egy karácsonyi ajándék volt. Ennek van története is, de az csak fejben hangzik jól x_x
Namost a hetedik részt sem  könyvben, sem filmben nem szeretem. Filmben főleg nem. Nem mintha nem lenne zseniális, drámai és izgalmas, nem erről van szó... A problémám az, hogy vége. Örökre. Amíg vászonra nem került, addig még oké, de tudom, hogy soha többé nem látom ezt a szereplőgárdát együtt, soha nem lehet izgulni a mozi előtt, arra várva, hogy összehasonlítsuk a könyvvel. Soha. Pedig a Herceg halála és meséje olyan hatással volt rám, amire sem a Titanic, sem más film - könnyeket csalt a szemembe. Nem is keveset. Ezért szeretem jobban a többi részt, amikor még a Roxfort falai közt küzdenek, és nem kell arra gondolnom, hogy VÉGE. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése