★ Menü

2012. augusztus 21., kedd

Kukuccccs!


Reggel csöngetett a postásbácsi - aki  már megszokásból előre köszön -, és íme: az én ír rókarkisasszonyom hazatéért :3 legalábbis a buksija... Olyan kicsinek tűnik, pedig pont akkora, mint Hiro feje >w< Gyorsan nekiláttam festeni is (látszik...), de sajnos saját szemünk még nincsen (már hogy Lissnek, nekem egyenlőre van xD). Néztem neki (lol), és elsőkörben megérdeklődöm, hogy apa nem akar-e megajándékozni, csak úgy, bár sejtem a választ. Szerencsére már a testéhez sem hiányzik sok, sőt, egész jól állok, remélhetőleg karácsonytájt már összeállhat a kishölgy *3*

Nyuuuu~ *elmegy örülni*

7 megjegyzés:

  1. Jujjjj *w* NAAGY NAGY GRATULA!! *w*
    Csinos kisasszony, nagyon tetszik ez a festés neki *-*
    Sok szép pillanatot nektek x3

    VálaszTörlés
  2. Ohh milyen kos helyes buksi! Nekem tetszik a festése is. Spk sikert kívánok a test megszerzésêhez!
    És a lanyzóhoz is gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon köszönjük nektek is! <3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép :) az a vörös lobonc... :) gratulálok (nem is tudtam hogy ilyenkor gratulálni kell *vállat von*) kíváncsian várom hogy megnézhessem testtel együtt is :P

    VálaszTörlés
  5. Köszönjük, és remélhetőleg nem kell sokat fejetle... testetlenkednie! ^v^

    VálaszTörlés