★ Menü

2012. augusztus 27., hétfő

Egy-két dolog megint

M y r a

Készült egérrel, fotosoppal, meg néhány nagyon egyedi káromkodással.
Szomorú hír, hogy működőképes tablet valószínűleg még jópár évig nem lesz. Telefonom (nyugodjék békében, meg is sirattam) végleg felmondta a szolgálatot, és most az öcsém ugyanolyan, ámbár szanaszét hackelt, zenehallgatáson kívül nem sok mindenre alkalmas mobilját használom, mert nem vagyok hajlandó az összekínlódott baba-pénzt elkölteni. Ha majd valakinek szüksége van rám, majd küld egy baglyot~
Továbbá...
Szőke hajat akarok... szőkébbet. Egyre inkább arra hajlok, hogy teljesen kiszőküljek... változni akarok. Lila meg hupirózsaszín még nem lehet a suli miatt, de kivárjuk.
Ezen kívül...
Mostantól disznó leszek, és nem fog érdekekni, ki mit gondol a festéseimről... nem azért csinálom, hogy az bárkinek tetsszen, hanem mert szeretek festeni, és szórakoztat. Engem. Ha nem is olyan szép, és commissionöket sem vállalhatok  sosem, legalább having fun. e,e *hősi monológ vége*
Még...
Kaptam tizenkétdarabos pasztellt *v* Szóval kicsit  heppi is vagyok xD Viszont nincs kedvem fejet pucolni, ezért most nem tesztelem xD

Végül még egy szellemfelhőmacsakmanó, szegény telefonom emlékének ;__;


Szerk.: P.S.: Miért gáz mostanában együtteseket a zenéjükért szeretni, nem pedig a tagok miatt? oO




5 megjegyzés:

  1. Telefon~ T-T
    Szivárványcicuus nagyon ari. x3 Meg Myra szemei *.*

    Egyébként ebben az együttes dologban teljes mértékben egyetértek. Nem a tagokért kellene szeretni őket, hanem azért amit játszanak. De vannak akik csak arra mennek, hogy mi a felkapott sötöbö...

    VálaszTörlés
  2. Sanálom a telefonodat, és megértem, hogy nem akarsz újat venni x,D Én se akarnék ˇˇ
    És jól teszed, hogy nem érdekel senki véleménye! (Én személyesen mondjuk imádom a legújabb festésedet *o*) Az a lényeg, hogy te élvezd, és neked tetszen ^^
    Myra pedig nagyon jó lett, és ha ilyen szép rajzot összehozol csupán egérrel, szerintem inkább lenne nekedvaló a tablet, mint nekem D:
    Az együtteses dolog meg tipikus... én is a zenét szeretem, nem tagokat (kövezzenek meg, de egy-egy banda mindent tagját sose fogom megtanulni, és nem is akarom><)!:D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen a véleményeket, együttérzést meg a satöbbit ^^
    Sajnos egyébként azt veszem észre, hogy az ilyen 'fangörl-fangörlök' teszik ki a rajongótáborok nagytöbbségét :C Félreértés ne essék, nekem is vannak nagyon kedvenceim, de egy zenei előadót inkább a muzikális kreálmányaiért szeretek, nem azért mert júúújannyiraédesmerezemaképenmosolyogféligésmellépislogisaháttérbenazelfogyasztottdinnyéspalacsintatortával ˇˇ

    VálaszTörlés
  4. felhőcicuuuus~ nagyon édi lett :)
    amúgy egyetértek a többiekkel, példának okáért ez a TE blogod, azt rakod fel amit jónak látsz, nem azt amivel szerinted megfelelhetsz másoknak *mondja ezt az, aki régóta megfelelési kényszerben szenved. na mindegy.*
    -nem hogy minden tagot, örülök ha egy tag nevét tudom xD (ez általában az énekes vagy szólógitáros. csak hogy youtube-on tudjam, kire keressek ha kényeztetni akarom a füleimet egy-két fantasztikus zeneszámmal. nyammi.)

    VálaszTörlés