★ Menü

2012. augusztus 13., hétfő

A mai firka:


Kivételesen elégedett vagyok a hajzatukkal xD
Ők egyébként D. és V., a... hát valljuk be, elég földönkívüli ikerpár, amennyire külsőre hasonlítanak, olyannyira különböznek belülről. Ms Pesszimizmus és Ms Optimizmus :D
Na, de hamarosan fel is fognak tűnni a Lillithben, úgyhogy róluk ennyit xD
Tegnap már nagyon szégyelltem magam, amiért ilyen sok idő megírni egy kis részletet, és mivel továbbra sem haladt előre a cselekmény, elkezdtem egy nagyon vázlatos vázlatot készítni.
Nehhhéz... nagyon nehhéz kiküszöbölni a logikai bukfenceket, és gondoskodni akarok róla, hogy az igazi gonoszaim ne 'csak gonoszak' legyenek, hanem nyomós okuk legyen rá, hogy hogyan lettek azzá, amik.

*

Elkezdtem készülni a meetre, nagy lelkesedéssel nekiálltam Hiro ingjének... hátőőő nagyon szép terv volt, csak bebuktam xD Ha összegépelés után sem vesz fel inghez méltó formát, akkor megy a régiben ._.

2 megjegyzés: