★ Menü

2012. július 31., kedd

Dilemmák, mindig csak a dilemmák

Eeeeeeck...

Most megint rámtört az érzés, hogy kell egy MH baba >< *csúnyafészbukk*

Olyan szépek, és bár a múltkor elzarándokoltam a teszkóba, de nem volt T,T Persze én se tudok mondjuk Frankie-be beleszerelmesedni, akiből hatszázféle van fillérekért, nekem Spectra kell, a cép kezeivel T,T

Namondjuk a mi teszkónkba semelyikük nem volt, és ha játékboltot akarok, akkor el kell hagynom a várost, mert az itteni bezárt -_-"

Mindenesetre jelenleg amúgy sem férne a keretbe, de na... Ha Spectra karnyújtásnyira lesz tőlem egy bolt polcán, akkor megveszem, de internetről inkább nem.

Majd, ha Lissy is itthon lesz, méghozzá testestül, majd akkor. Vagy, ha valaki megajándékoz vele :D


(P.S. voltam a dédimnél, és sooksook természetfotót készítettem, majd hozom őket holnap n,n)


Published with Blogger-droid v2.0.1

4 megjegyzés:

  1. Én is majdnem elcsábultam már, de szerintem csak a customizáltak a szépek. :)

    VálaszTörlés
  2. Azaz, Monster High ^^
    Shinku: nekem is főleg azok a gyönyörű újrafestések tetszenek *v* Durva, mit ki nem hoznak belőlük o.o

    VálaszTörlés