★ Menü

2012. július 21., szombat

Visszatérteem~

INTERNEEEEEET!
Az első mondat, ami hazatérésemkor elhangzott.
Igen, voltunk nyaralni :3 Egy hétig Horvátországban üdültünk a családdal, és annak ellenére, hogy a tenger köpésre volt, én inkább a csendes alkotói magányt részesítettem előnyben xD (Amiért anyáék annyira nem lelkesedtek ._.) Rajzoltam, írtam, rajzoltam, olvastam (4 HP könyvet fullra kiolvastam, plusz az ötödiket félig), megint írtam, és végül rajzoltam. Meg kémleltem a tenger alját, közelkerültem valami betonvacakhoz, és sikerült egy szép nagy sebet szereznem a térdemre, és meghúzni a nyakamat x_x
Fotóztam is, de nagyon csekély mennyiséget. Manók természetesen jöttek velem, de messze volt a tenger, és ilyen kis lépcsőn kellett menni, szóval a tengerig nem vittem le őket ˇˇ''
 Nyo, a rajzolás eredményei:
Kicsi koszos Damian, annak örömére, hogy a nyaralás alatt végre hozzáláttam az első fejezethez ^^

The Elements Project 
A Víz...

A Tűz

A Jég

A Föld

Athéné inspirálta :3

Ésssss a végére egy Myra, akiről temérdek történetet írtam odakint, amik ilyen... szösszenetek, majd elképzelhető, hogy pakolászok fel ide is, ha sikerül publikálható állapotba hozni ^^


Végül egy jó hír is: beszereztem az egyik bazárban egy bögrét, amin Piton prof van *.* Azt a tény kéretik figyelmen kívül hagyni, hogy én csak gyűjtöm a szép bögréket, de rettegek tőle, hogy elkopik (LOL) vagy eltöröm, így az íróasztalomon gyülekeznek szépen xD Ayame is bögrét hozott nekem, az is annyira cép *o*
Még lesz néhány kép is, meg okosságok~

2 megjegyzés: