★ Menü

2012. február 2., csütörtök

Kérdéspótlás (4-8), Sims, miegyéb...

Erm... kicsit előredolgozok, mert a suli miatt totál bizonytalan, mikor kerülök ismét gépközelbe...


4) What/who was the first BJD you ever owned? Do you still own them? (Who is your planned first?)
A legeslegelső akit láttam, kezembe fogtam és birtokoltam, az Bella volt, aki egy Goodreau Dorothy. Természetesen még mindig velem van, és erősen kétlem, hogy valaha is túl tudnék rajta adni.


5) What/who was the very first BJD you saw?
Előzőleg mint említettem, Bella volt az első, persze ha nem számolom azt a temérdek, akkor még csak'jééészépbabaa' kategóriás angyalkát, és a Mondo magazinos cikket


6) Biggest size you own? (Have held/seen/like)
SD. Leon elméletben felülről horzsolja a hetvenet, de ennél nagyobb melákokat már nem tervezek XD Ígyis szüjségem lesz egy új hátra, ha a kiccsaládot hurcibálni akarom...


7) Smallest size you own? (Have held/seen/like)
Meru-chan és Corrie zsebcirkálók, ők lesznek a legkisebbek.


8) What is your favourite size?
MSD. Ez itt és most és mindörökké ámen. Szerintem a legideálisabb, legkényelmesebb méretkategória, számomra legalábbis. (ehhez képest a család felépítésében gyakorlatilag veszélyeztetett fajnak számítanak, de ez részletkérdés XD)




*


Sims...
Khhéééppek:

Ashley, a simstorym defektes főhősnője XD
Lori, Ash csak belül szőke barátosnéja



Ash: Who the fuck is Néni?


Hmm?


Ash öccse, Max






Ott a bácsi, az egy Steve bácsi. Az ott éppen segít házit írni.




Azt a fejet XD




Ash: Tudtad, hogy az emberek 90%-a nyaktól lefelé vak?


Azééér annyira nem rossz bácsi :D


Bleeee!


Ezt szimplán imááádom *.*


Félreértés ne essék, nem horrorfilmforgatás, Ash a mozi elől telefonál


Ha Pistikének van 3 almája, abból pedig kettőt megeszik, akkor számold ki a nap térfogatát!


:'D


Háááát igen... a kicsi Maxifiút lekapcsolták a zsaruk késői horgászásért XD


Tiiiipikuus :D






Mr. Nagymenő


Futááás
A nagy tanulási folyamat


















Éhééés Max iz tanuling...


Bónusz:






Ennyi lenne :) ájemszókreatív. Bár amikor ma csak Ashleyék szomszédságát nem volt képes betölteni a sims, megállt bennem az ütő. Annyira kaka napom volt, hogy az hihetetlen... Hétkor ébredtem, a szokásos hat óra helyett, ezután csomó béna dogát írtam/kaptam ki, ráadásul kémián elég rendesen felcseszte az agyam az, hogy másnak, akinek én adtam meg a - kivételesen hibátlan - feladat megoldásait, mind ötöst kapott, nekem meg, mert állítólag nem volt ott a mértékegység, még csak meg se nézte a füzetem. Erre már nem tudok kulturáltabban fogalmazni, szóval csak tessék sünt b@szni.
Huhh, ezt valakivel meg kellett osztanom, de mindenkivel megosztottam... mindegy. Ki kellett írnom magamból minden keserűséget, az olyan jót tesz :)

Ha esetleg nem jelentkeznék huzamosabb ideig, akkor az a három-négyszáz miliméteres hó miatt van.


Szerk.: A képek minőségével nem tudom mi lett, de nálam tisztára foltosak... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése