★ Menü

2012. február 25., szombat

28~30, avagy viszlát kérdéssor

28) Post a crazy/silly pose!
Erm...bocsánat, ez most hiánycikk XD 



29) Post a picture of your dolls exploring the outside world!
Nem a legjobb, de mivel hosszú idő óta most van igazán jóidő, én meg éppen blogot írok, így be kell érni ezzel a nyaralós képpel:




30) Have you ever been to a doll meetup? Did you enjoy it/do you plan to go to one in the future?
Yepp, yepp, yepp. Voltam egy párszor, és mondhatom mindről úgy érkeztem haza, hogy 'mikor lesz megint?'. 
Remek társaság, dönörű babák, mi kellene még? 


Éhéhééés... mission completed! Ezennel kivégeztem a kérdéseket *halkan felcsendül az Örömóda a háttérben* Egyhamar nem lesz ilyen, az tuti XD
Mostmár végre ápdételem a ³ menüt, amit már egy... sok ideje tervezgetek x.x
Még valami, frissítettem a linklistát is ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése