★ Menü

2012. február 15., szerda

18~21

18) Do you have a favourite company?
Nincs igazán ’kedvenc’ cégem, de mondjuk ahonnan már vásároltam,  és meg voltam elégedve, azok belopták magukat a szívembe ^^ (mondjuk CH a sablon ctrl+c & ctrl+v válaszaival nem  voltam teljesen kibékülve, de na… végülis minden  sürgető levelemre válaszoltak)

19) A least favourite company?
Hmm.. ilyen sincs igazából, de a nagyon ’haszonhúzós’, cseppetsem vásárlóbarát cégek nem kedvenceim…

20) What is your dream doll?
Háááát… mindig az aktuális ’következő áldozat’ :D

21) One doll you love, but will never (probably) buy?
Hmmmm… *gondolj. gondolj – micimackó mód* Válasszunk csak egyet… mondjuk egy MA Saiph !  Gyönyörű, gyönyörű, de mit kezdenék én egy ekkora nőszeméllyel? XD


~

Hmm… nagyon úgy tűnik, hogy tolódnak a tervek, és bővül a család egy tökfejjel, de erről nem nyilatkozom, amíg nem van itt biztosan 8D

Inkább… rengeteg simses képem összegyűlt, sőt ma (vagyis vasárnap) belefogtam egy gigamegahiperszupernagy projectbe – a SG megsimsesítésébe :’D eddig a főbb karakterek, akikre legtöbbet szükség lesz, na ők készen vannak, meg hozzákezdtem Kyrie-ék házikójához ^^ Csak a gép a memóriaigényre hivatkozva  nemes egyszerűséggel kilépett, amíg kimentem elpakolni ˇˇ” Úgyhogy a holnapi(?) project legalább azt befejezni x.x


2 megjegyzés: