★ Menü

2012. február 2., csütörtök

2) Do you own any? & 3) Post a picture of all your dolls! - és még pár haszontalanabbnál haszontalanabb történés

2) Do you own any? If so how many and if not, do you have any plans to at the moment?
Naná, jelenleg ketten ücsörögnek az íróasztalomon, és terv is van jócskán (lásd oldalsó menüsor ^^). Az viszont még évek kérdése, mire egyben lesz a család~ ToT


3) Post a picture of all your dolls!
Nos... Mivel jelenleg még eléggé hiányosak vagyunk, ezért itt a kép Belláról és Hiróról. Ha lesz egy Lissy is, netán satöbbi, majd cserélem a képet ^^.
(Naaaöö... nem a legmegfelelőbb, de ezt annyira imádom róluk ^^")


Méégméégmivan... Sims! Máááár megint... Kezdtem egy kis sztorit, nem nagy szám (meg aki tudja, milyen történeteket találok ki háááát..), de legalább lesz hely, ahol kiélhetem szitkom ötleteimet, és fáraszthatom a népet XD Főleg szegény Ayamét... hihetetlen mennyiségű Ashley-chibit firkálgattam ma, meg töménytelen simscreenshotot lőttem XD (<~ if áj hev szám felesleges tájm, válogatok a jobbakból ^^)
De azért egy jobbféle:
Ashley: Who the fuck is néni? /hogy hogy a francba került a néni Steven bá'hoz.. eddig is tudtam, hogy nagy szoknyapecér a csávó, de ez azért szerintem neki is sok(k) X'D/

Még... Alice-chan itt volt szombaton, vasárnap meg én ücsörögtem Ayame foteljében, és készítettem pár fotót a gyerkőcökről, szóval amint publikálható állapotba hozom őket, jönnek azok is ^^
Addigis... Kira-chan:




Na jóóó...  most, hogy erre jártam vettem észre, hogy ezen bejegyzés elveszett az éterben. Ilyenkor áldom a paranoiás fejemet, hogy a gépen minden le van mentve...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése