★ Menü

2012. február 21., kedd

CsöppCsomag

Nohát... mint azt említettem  - ugye említettem? -, a család létszáma féllel emelkedett, ugyanis hazatért Leonbácsi  főméltóságosúri buksija :D  
Még naaagyon-nagyon messze van a tervtől - mint azt a mellékelt ábra is mutatja -, de a tökfeje itthon van ^^

 Doboooz


 Hiro reménykedve kapott a doboz után...
 ...
 ...aztán némi csalódás érte XD



 Az 'Egy megdöglesz szendvicset Smiley-nak' széria első darabja~ 
...és a második :D Személyiségi jogok megsértése level 90 XD

És a koncepcijó báj mí :3

Na most a képek minőségéért elnézést kérek, csak a nagy fényképező volt feltöltve, az pedig iszonyat képeket csinál vaku nélkül ˇˇ" (vagy én vagyok béna XD)

Ma van... aszondja február 21...
Ebből az következik veszettül, hogy drága fiamnak egy napon van a érkezésszülinapja Alan Rickmannel x3
Ami, jó, és sőt, és nagyon boldog szülcsinapcsit a művészúrnak is :3

Jep, és ezt még gyorsan megválaszolom:
27) Do you have a favourite out of your own dolls? (Don’t worry, we won’t tell the others ;D)
N-I-N-C-S. Mondjuk szerintem ez elég idétlen kérdés - ha lenne kedvencem, akkor nem szeretném őket egyformán. Akkor pedig egyedül lennének itthon, a többi mehetne el...  Mindegyikőjüknek van saját története, és az, hogy ők nem kifejezetten csípik mindig egymást, attól én még el tudom osztani a szeretetemet :3 *közhelymaker*

2 megjegyzés:

  1. Huu, nagyon jól néz ki a koncepció :P Remélem minél előbb összetudod hozni teljes pompájába:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köcönjük <3
      Bár a beteljesülés még jócskán várat magára, ugyanis Leon kimeríti a 'nem várt gyerek' fogalmát xD Csak akkor tervezem a megtestesítést, ha végre valahára Hiro drágám barátnője is itthon lesz >3< (magyarul naggyon sokára xD)

      Törlés