★ Menü

2012. június 21., csütörtök

Vaká…cijó

Ezt rajzoltam tegnap egy pár óra leforgása alatt :3

Tudom, nem nagy cucc, de egérrel meg ilyen béna kézzel, mint az enyém, ez igenis nagy teljesítmény xP


Egyébként remekül telik a nyáriszünet első hete... az öcsém napok óta lázas beteg, és nekem kell mindent elvégezni helyette, meg mindent odahordani a borogatástól kezdve a zokniig.

Közben pedig effektíven halálra unom magam, bár a  sötétített szobámban beüzemeltem egy szerintem erősen harmincas éveiben járó ventilátort, ami csak egy kicsit nagyobb zajjal jár, mint mondjuk egy csavargyár. De, legalább hűsít, ha már idén is csak nézegethetem a tengerpartos képeket és hallgathatom az élménybeszámolókat, nyaralni ugyanis nem megyünk, mert anyáék állandóan veszekednek... na erre majd máskor kitérek, most nincs kedvem mobilon bepötyögni...


Na de hogy valami pozitívat is mondjak, ha minden összejön, és az ég is úgy akarja, és dollárbácsi is lesz szíves a popóján maradni, akkor Lissy buksiját végre-valahára meg tudom rendelni, és aztán a testéhez sem kell olyan túl sok *o*


Most pedig fenenagy unalmamban nekiülök kicsit Lillithezni :3


Published with Blogger-droid v2.0.1

2 megjegyzés:

  1. very pretty character this!i'm loving that fierce facial expression and that big, gorgeous hair. ://D

    VálaszTörlés