★ Menü

2012. június 10., vasárnap

Számmörtájm...

Egyenlőre a simsben XD
Én azt hiszem egész egyszerűen nem is játékra használom a simset, hanem fotózásra :'D
Itten van pár kép, amit elviselhetőnek értékeltem:
- először is, én is akarok egy medencét *.* (lol, mikor ezeket a képeket csináltam, éppen dörgött meg villámlott odakint O.O)

- másodszor pár kép a házikóról, amivel sokat szenvedtem XD

... ház plusz díszítőelemként funkcionáló sim :D
- végül pedig az új jövevény :3




Bár vízjel nincs rajtuk, mivel nem szerkesztettem őket, azért remélem érthető, hogy az én képeim ^^"

Nya...  egyébként tegnap volt vendégünk Alice és Kira személyében, szóval este/délután felé várható egy kis  Kira-spam :D
Plusz körbefotóztam Hiro új ingét, amivel három órát küszködtem, de végre elviselhető minőségű ^^ *büszkefej*

2 megjegyzés: