★ Menü

2012. június 5., kedd

Egy nappal közelebb álmaink nyáriszünetéhez

Ha most lenne egy halállistám, hát... a kémiatanár nevét hetvenkettes Times New Roman betűkkel vésném bele, valami nagyon csúnya halálnem mellé.
Pedig alapvetően én jóindulatú vagyok, csak ha látványosan utálnak, akkor visszautálok. Az miazmár, hogy ott sem vagyok, de átlagra kijön a háromegészötvenhat/ötvennyolc, és nemhogy nem adja meg - holott a második félévi jegyeim igen nagy része igazságtalanul (ezt független bizottság is megerősítette) rossz -, a hiányzásomból visszatérve pedig nem hagyja meg a javítási lehetőséget? Annak ellenére, hogy Ayamével üzeni, hogy majd javítok? Beírja a hármast előre? Lerontja a szorgalmam? Felrúgom?
Költői kérdések helyett inkább nyugtatom magam ama csodás ténnyel, hogy jövőre megszabadulunk attól a... az embertől. Mindenesetre amennyiben nem sikerül átbillenteni a négyes felé, pusztán szemétségből, nos abban az esetben nem köszöni meg, amit kapni fog. *gonosz igazságérzetes Smiley*
Szerintem egyébként azért pikkel rám ennyire, mert még a gólyatáborban megosztottam vele a véleményemet az egyik kedves kis tüncimünci leánykáról, miszerint 'nem egyezik az értékrendünk' (anyáám ilyen szépen kifejezni, hogy valaki ri... sarkcsillag, és azt hiszi hogy a barátságot - és az észt - pénzért adják :'D), mivel a leányzó azóta a kedvenckéévé avanzsált... Elhamarkodottság, elhamarkodottság. Szörnyű bűn, de tényleg.

***
Egyéb, feltehetőleg kellemesebb téma ~ modern- és egoizálódok.
Olyan menő manapság ilyen 'idéjzetekhhh*.*' oldalt csinálni, hogy én nem csináltam.
Csak egy... Lillith-t, aki mostantól meghódítja a világot jelentő fácsét.
Ide tessék klikkelni, ha adományoznál pár forintot a szegény svájci bankárok javára, vagy érdekel esetleg a Lillith.

Még végszóként ezt szeretném megmutatni:
Lillith megtekintése alkoholfüggő, tehát vigyázat :''D

***
Utóirat kettő: suliban Ayame professzorasszonnyal összeültünk, és megrajzoltuk a bjdtörténeteink családfáját.
Szerteágazó és szövevényes.
Nagyon. Mindenki mindenkinek a mindenkije :D
Kiyoéknál összekapcsolódik, majd mindkét irányba négyszáz ágán milliónyi bimbót bont. Jelenleg a felmenők nevezeti és kapcsolati adatain dolgozunk, és már most kijelenthetem, hogy a Barátok közt ehhez képest kispiskóta XD
 Meg azt is, hogy apuci nagyon szorgosan hömm... munkálkodik, és ha azóta sem hagyott fel a tevékenységgel, akkor már a fél világ a lánykák féltestvére :'D *elképzel egy afrikai Kiyot és egy eszkimó Bellát*



2 megjegyzés:

  1. Professzorasszony één!? XD Hát igen szép kis család, de amúgy mi van ha apuci is megváltoztatta az érdeklődési körét mint Lau? XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dr. Ayame, kérlek alássan, apuci szerintem nem pártolt át a setét oldalra, de mire rátalálunk, elképzelhető, hogy átáll XD

      Törlés