★ Menü

2012. június 16., szombat

Lustasági pótlás...

Először is...

V AKÁCIÓ!

Bár belegondolva ez az év is gyorsan telt, akkor ez a két és fél hónap semmi sem lesz... de csak pozitívan :D
Őm... lustaság, lustaság... egész héten nem írtam, de volt pár jópofa dolog ^^

Rajzok (mert a Smiley tartozéka kötelezően egy tolltartó, egy rajzmappa és egy írós füzet)





Hiro ingje, mert vasárnap elfelejtkezdtem róla:





És... ami annyira aranyos, hogy az nem igaz:

Osztályfőnököm úgy gondolta, hogy kedveskedik némi ajándékkal kelekótya osztályának, és így mindenki kapott egy-egy buborékfújót! *o*
Kedden 6. órában adta át nekünk, azzal a feltétellel, hogy nagyon nem szeretné, ha a naplóba az utolsó héten tömegesen szerepelne a 'gyermekét szaktanári figyelmeztetésben részesítem illegális buborékfújás miatt' mondat.
Ennek ellenére a hátralévő napokon minden órán előkerültek a színes szappangömbök, és mint az óvodások, úgy örültünk neki. Azt hiszem kijelenthetem, hogy a kezdeti nehézségek ellenére, mégiscsak jó tanév volt, és ha nem is nyertünk meg semmilyen versenyt, igenis nekünk van a világon a legeslegjobb osztályfőnökünk :')

Végül pedig... ismét OurWorld függő lettem XD
Illetvehogy megint rámjött ez a 'unatkozhatnék' (pedig mennyi dolgom lenne... főleg írásfejlődni @.@)
Egyébként akinek van kedve, és ideje, tudom ajánlani unaloműzésnek :3 Lényegében ha dizájnolni akarjuk a karaktert, vagyis fejlődni, akkor mindenféle játékkal kell játszani. 
Nos... ha már megemlítettem, akkor azt hiszem, profitálhatok is belőle:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése