★ Menü

2012. május 15., kedd

Yipp... mert virtuális naplót vezetni jó.

Hihetetlen módon szeretem, mikor a saját barátaim éreztetik velem, hogy mennyire utolsó vagyok minden tekintetben x)

De, ha van nálam fontosabb személy, akkor van nálam fontosabb személy. Csak ne én legyek a kispárna, mert a huzattól megfájdul a fogam. Meg a kétszínűségtől is. Azt inkább hagyjuk meg a zokniknak, azok lehetnek akármilyen mintásak.


Egyébként szégyen vagy nem szégyen, én apával fogok moziba menni.

Az utóbbi időben ugyanis kibontakozott az az apa-lánya kapcsolat, ami... ami jó.

Többet beszélgetek vele, sokszor nézünk együtt olyan filmeket, amiket gyakorlatilag csak mi tartunk humorosnak. Rendszeresen pythonosodunk, és érdekes, hogy tőle függetlenül alakult ki az én véleményem is sokmindenről, nagyon hasonlóan.

Emellett apának semmi baja a 'babázással', kifejezetten bírja őket (bár a múltkor megállt Hiro előtt, és fejcsóválva kérdezte, hogy miért kellett szerencsétlent homárnak öltöztetni xD)

Na de visszatérve a mozizásra, a Diktátor című filmet tűztük ki célul, melynek főszerepében Sacha Baron Cohent láthatjuk majd, akinek munkásságára az előző, fél Sweeney Todd-kritika kapcsán bitang módon alig tértem ki. Majd elmegyek gyónni. Lényeg a lényeg, a pali egy állat, a szó lehető legjobb értelmében. Őrült és zseniális, de mindenképpen említésre méltó. A film pedig pompásnak igérkezik :D


//Úgy érzem egyszer még majd szót kell ejtenem a 'hejesírni nemtudok, de lájk és kapcsiba leszek veled .! xd' típusú elmebajnokokról is...//


Published with Blogger-droid v2.0.1

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése