★ Menü

2012. május 9., szerda

Pourquoi tu gâches ta vie...?

Derűs estét. Vagy délutánt, mert tegnap éjféltájt már nem volt kedvem megosztani.
A legtöbb ikszdé jótékonyan rejtő fátyla mögött egy sírós Smiley ül.

Mostmár azt kívánnám, bár körmötrágva kelljen várnom az érettségi feladatlapokat, hogy számot tehessek az eddig összeszedett tudás halovány emlékeiről. Ugyanúgy nem tudnék a szünetnek örülni, viszont legalább lenne rá nyomós indokom.
Most még az időjárás is a hangulatomat tükrözi, vagy olyan igazán azt üzeni, hogy fuckyou.

Annyi tervem volt erre a pár napra, annyi mindent elterveztem, de semmit nem tudok megvalósítani... Egyedül nem.
Úgyhogy maradnak a tervezett könyvek - fejlesszük a szókincset-project indul -, és örök hű társam, a firkálgatás. Béna vagyok, de ez van. Nekem jó, és nem azért rajzolok, hogy az bárkinek is tetsszen.
...
Ma mutatják be messzi Angolországban a 'Dark Shadows'-t, holnap meg itthon. Annyira vártam, hogy végre láthassam...

Mindenesetre szerintem legjobb lesz, ha kiiktatom az agyam az Amazing Horse-szal; van tíz órás verziója is, tudom ajánlani mindazoknak, akik igazi szellemi pusztulásra vágynak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése