★ Menü

2012. május 13., vasárnap

Alejandro* aka Leon

Yeey... hazaértünk az osztálykirándulásról, és mivel a Smiley legyőzi a félelmeit project keretében minden fogadalmam és tériszonyom ellenére végigmentem a kín kalandpark legkönnyebb pályáján, a kéken, most a klikkelés is nagyon komoly erőfeszítésekbe kerül *izomláz rulez* ...egyébként nem véletlenül a legnehezebb pálya kapta a barna színjelzést :'D

Nya, de nem ezt akartam elsősorban, hanem... fejlesztgettem kicsit Alejandro Leon faceupját, ami még mindig nem jó, de igyekszem ˇ_ˇ"
Szóval, egy kis fotózás erejéig kölcsönvettük Hiro testét, aminek ő ugyan nem örült, de leszavaztuk. Én. Vétójogom van.
Háthőőő... egyébként élőben a színkülönbség annyira nem csúnyácska, meg a méret se... de szerintem nem az ő stílusa :P








Éss bónuusz:

Amire rájöttem, az az, hogyha minden képnél külön állítgatom a beállításokat, akkor jobbak lesznek XD
De még mindig nem eléggé... 


*Azért Alejandro, mert csak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése