★ Menü

2012. május 8., kedd

Ha beüt az unalom...

 ...illetve ha rossz a kedved, tegyél róla, hogy másnak is rossz legyen XD A gép random sorsolással eldöntötte, hogy mint az egyetlen testetlen-festetlen lakó, Leon legyen a szerencsés kiválasztott a faceup(?!) gyakorlásaim alanyának.
Így járt.
Azt kell tudni rólam, hogy papíron sem tudok felismerhető emberi arcot kreálni, szóval nem tudom, honnan szedtem, hogy majd hááromdében menni fog XD
De!
Megpróbáltam, igyekeztem, próbálkoztam. Főleg azt.
Életemben nem 'festettem' babát. Jobb is.
Még annyit, hogy sajnos - vagy szerencsére - MSC nem nagyon kapható itt Mordor mellet, így csak ceruzával mertem egy szerencsére villámgyorsan lekapható valamit varázsolni Leon csupasz pofijára XD

Vaku nélkül:

Vakuvaáááéuuuááal:

 Hajjal:



Összegzés XD:

Kritikát/tanácsot/véleményt szívesen veszek, azon kívül persze, hogy 'ÚRISTENEZMIEZ?', és hogy a szemkörnyékre kéne egy kissok árnyékolásszerű xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése