★ Menü

2012. április 30., hétfő

Ouch...

Aaaa...

Szépen induló nap, csicsergő fák, zöldelő ég és satöbbi, erre lesérülök x.x

Hála az égnek, a jobbkezem mutatóujján belement egy ilyeen... miliméterszer miliméteres kis... izé, kiszedni nem tudom, és egyre jobban fáj x.x

Csak hogy érzékeltessem a helyzet súlyosságát, leszögezném, hogy - mindenféle politikai nézetet figyelmenkívül hagyva - én erősen jobbkezes vagyok, jobbal gépelek, írok és rajzolok. Viszont, ha egy hatvan-nyolcvan soron gézzel áttekert paradicsomos borogatás van ráapplikálva az ujjamra, akkor ezek a tevékenységek igencsak akadályozva vannak.

Ha pedig nem rajzolhatok, akkor... ne fejezzem be a légzést is esetleg?!

Bár, jó testnevelőtanárom gondolataival élve, én mindig, kivétel nélkül szimulálok, teljesen mindegy, hogy majd megfulladok a köhögéstől vagy alig van hangom... Lázat is simán tettetek, akkor egy kis szálkát is, nemdebár?

Chh... jó, elismerem, ritkabéna vagyok tesiből, de a tancsinéni amúgyis rámszállt, mióta a nyolcadik órai kényszerkosáredzésekre nem járok be, mert egyrészt időpazarlásnak tartom, másrészt kellemetlen, ha kiröhögnek a 'csillogó tehetségem miatt'...

Ayame sem jár be (highfiveee! xD), pedig ő ügyi, mégis csak engem ba... piszkál a tanárnéni x.x

Zavaró továbbá, hogy megkaptam az év - és az életem - második tökigazságtalan egyesét kémiából, ráadásul egész órán cseszegetett, kiültetett legelölre a 'szamársorba', ahol senki nem ül, óra után pedig kellemetesen lejáratott anya előtt. Nem kívántam én neki akkor semmi rosszat, de levegőt sem. Gyűlölöm ezt a tárgyat, és a fizikát is. Nem tudom, nem értem, nem érdekel. Különben sem olyanokat veszünk, hogy Pistike száznyolcvannál milyen erővel csapódik a fának diszkóból hazamenet. Nem!

Impulzusmomentum! Olyan kérdést sem tudok feltenni, amire ez a válasz... Ilyenek nincsenek a világban, van ajtó, asztal, szék, Johnny Depp, de impulzusmomentum nincs. Nincs alakja, se értelme...

OK, hiszti off! Az eredeti témához visszakanyarodva marhára remélem, hogy ez a kis tüske hamarosan távozik az életemből, és nem lesz szükségem szorgos sebészbácsik szikéjére, és a körmöm is megmarad x.x


>> Ez itt egy teljesen felesleges bejegyzés, mert sajnos mindig eljutok a mondandóimban egy olyan részhez, ami csak engem érdekel <<


Published with Blogger-droid v2.0.1

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése