★ Menü

2012. április 11., szerda

Firkálgatás ismét...

Miután gyakorlatilag egész szünetben beteg voltam (meg vagyok is...), fetrengés közben azért sikerült elég tekintélyes mennyiségű lapot elfirkálni XD Íme pár "műalkotás" annak örömére, hogy sikerült ismét egyedül beüzemelnem a scannert, és felfedezni a PS szkennelősátalakítós funkcióját *kreatív gyerek* - nem mondom, hogy a jobbak... inkább úgy fogalmaznék, hogy a kevésbé rosszul sikerültek XD

Ez jóval régebbi, csak most volt időm (meg kedvem) beszkennelni ><"
 
Ez is régebbi... amíg a sims betöltött - tehát volt egy kevéske idő...-, találtam egy pár csillogós zseléstollat, és kidekoráltam az egérpadként funkcionáló papírlapot XD Félreértés ne essék, van normális egérpadom is, csak nekem jólesik telefirkálni valamit unalmamba :D
Az életérzéés... Szöcskerajongóktól elnézést, de na. OC-sztori alakítás közben mindig gondolni kell azokra a goooonosz momentumokra...

Ez egy nemtudommi, valószínűleg egy chibi, és valószínűleg lány XD
Hanami-chan a chunin vizsgáááán XD Hogy miért jött rám hirtelen a Narutós hangulat, azt kifejtem lentebb ^^
Ehm.... No comment X3 Ízlések és ficamok, ugyebár...
Kazuki-senseeeeeeeeeeeei <3
Éés.. Natsuko-san :3

Nohát, az ok a következő:
 Igggeeeeeenn!
Beszereztem a világon valószínűleg egyedülálló Kabuto-szuvenírt *o* Szerencsétlent úgy tűnik tényleg csak én fanolom, mert se plüss, se kitűző, se... se semmi nem szokott lenni sehol, ha véletlen mégis, akkor sokjegyű az összeg, amibe kerül, illetve M.o.-ra nem szállítanak. De most kaptam egy csomó életcélpontot - hogy simses hasonlattal éljek -, mert mostmár van saját minirohadékoom :3

A conról még... Nájsz! Egyébként javasolnám a két ellentétes "pártnak", hogy legközelebb szíveskedjenek pontosan egyszerre rendezni a Holdfény- és Mondocont, mert így esetleg van esély rá, hogy valaki mindkettőre eljuthat.
Egyébként a szervezés egész jó volt, jegyért tíz percet sem kellett sorban állni, pedig volt ám elég szép sor!
Bent meglepődve tapasztaltuk, hogy ez az öcsém világa, kockák everywhere, minden platform, minden game, minden minden. Mikor felmentünk, megnyugodva tapasztaltuk, hogy azért jó helyen járunk - én azonnal be is ruháztam a Kabuto-kulcstartóra :3
A babásokat elég nehezen találtuk meg, pedig csak ki kellett nyitni a szemünket XD Amúgy nagyon élvezetes tali volt, egész sokan összegyűltünk, és annyira jó volt élőben megcsodálni a sok kis - és nagyobb gyönyörűséget *o*
Bővebb élménybeszámoló + pár értékelhető kép coming soon in 3D... illetve 2.

4 megjegyzés:

  1. Szerintem is fantasztikus!:D Ha így rajzolnék, tiszta elégedett lennék magammal!:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. OwO Köszönöm, bár szerintem attól én még naaagyon messze vagyok >w<"

      Törlés