★ Menü

2012. április 23., hétfő

Lillith~





Eeeh...  a blogspot átváltott erre a csodálatos új kezelőfelületre, hát mondhatom fántásztikus -.-"

Nemrég volt egy érdekes agymenésem, aminek hatására soksoksok részlet kiszivárgott a fejemből egy olyan történettel kapcsolatban, amit... amit még én sem gondoltam komolyan, mégis, már logót is terveztem neki:

Már írni akartam róla, de ...de...
Igazából nem tudom miért nem... Szerintem a lustaság az oka...
Nohát... nem kell nagy dolgokra gondolni - bár aki engem ismer, az nem is tenne ilyet -, a történet főhőse egy porcelánbaba. (Á, egyáltalán nincs rám kihatással a hobbi) Egy baba, amit egy londoni kislány kap - örököl - a nagymamájától, és amit mindennél jobban szeret. Ám eljön a nap, amikor az új játékok mellett már nem lesz  szüksége rá, így egész egyszerűen kidobják, és elkerül egy másik világba. Egy világba, ahonnan nincs visszaút...
Nos, innen kezdődik a történet, amiről most nem fogok bennfentes információkat megosztani, mert csak.
Természetesen lesznek segítői, de főleg akadályozói, a kérdés pedig az, hogy beletörődik a sorsába, vagy pedig küzd az álmaiért, és megváltoztatja a megváltoztathatatlant?
Huhh... most nagyon drámai voltam XD Egyébként közhelyek ide vagy oda, korántsem biztos a történet kimenetele, mert inkább elvetemült, mint Stargazerz-szerű (amit mellékesen jegyzem meg, felfüggesztettem, mert... úgy érzem, most ez a történet köti le a figyelmemet).


Igen, az illusztráció SIMS3-mal készül, és jelenleg... sok kép van már, maradjunk annyiban.
Csak hogy legyen valami koncepciószerűség is:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése