★ Menü

2013. június 21., péntek

Minyimonyóóó~

Megígértem magamnak, hogy amíg nincs itt minden cucca, addig nem fotózom a kis földszintest. De. A postásbácsi sunyin begyömöszölt valamit a levelesládába, ami igen puhának tűnt, csomagolás nélkül meg parókaszerűnek. BlueBlood dollnak csillagos hatos! Gyors, precíz, vásárlóbarát. És jó minőségű! Nem kecskeszagú, pedig féltem tőle :'D



Sajnos valaki elpakolta a tölthető elemeket, ezért a 180 ft - 6 egyszer(sem)használhatóelem akció keretében 4 db képet sikerült csinálnom, abból meg csak ez lett használható @.@

Bájdövéj... az Ótépé kegyetlen bosszúmnak fog áldozatául esni, ha nem csinálnak valamit sürgősen, és nem tudom szépecske árfolyamon megvenni Bellának a testet. Ugyanis a másfél hétből kettő lett.
Anya ott járt, és mondtam neki, hogy kérdezze már meg, hogy mégis mi van. Hebegtek habogtak, kifogás: "biztosan a szabadságozások miatt". Az én szüleimnek érdekes nem szabad függőben hagyniuk semmit, ha szabadságra mennek, meg mégis, a múltkor  még központilag küldik címszóval voltam elküldve.
Háát jó.

3 megjegyzés: