★ Menü

2013. június 14., péntek

Mindenféle ez+az

Nos, jöhet a vegyes...

Kaptam egy díjat Kemivikitől, aminek hihetetlenül örültem *__* (és amit majd hamarosan kirakok, mert  a bejegyzés fele készen van, de mostmár nincs erőm befejezni .__.)

Megrendeltem az új parókát és szemet Bellának, plusz a szép, vékony ecsetkéket. A forint-dollár perpillanat veszettül jó, engem meg már két hete a frász kerülget, hogy a testét nem tudom megvenni, mert a kártyám még mindig nem oké. Még jó, hogy azért csináltattam, hogy hamarabb végezzek az ilyesmivel...

Elkezdtem szabásminta alapján varrni. Már hogy úgy konkrét szabásminta alapján, mert eddig ilyen szemmérték+babakörberajzolás alapján dolgoztam. Azt kell mondjam, jobb. Főleg, mikor a mamám öreg varrógépe, akit én még nem merek tegezni, be nem hisztizik... Most épp Bellának készítek egy kis szettet nagy erőkkel ^^

Újra és újra rá kell jönnöm, hogy imádom Bellát. First doll szindróma? Ki tudja. És bevallom, sajnos az utóbbi időben gondoltam rá párszor, hogy esetleg le kellene cserélnem a moldot is *sóhajt*. És akkor jön ez a furi érzés, hogy 'dehát ő az enyém'. Nem érdekel, hogy Goodreau offtopic a DoA-n. Bellát apa választotta nekem. Anno számtalan babás oldalt végignyálaztunk (vagyis tam..), és apa mondta, hogy talált egyet, ami szerinte szép, és nem a sohaazéletbeennyipéztnem kategória. És lám, ez a kis csöpp itt ül a rajztömbömön a laptopom mellett. És én imádom minden apró hibájával együtt, éppen ezért határoztam úgy, hogy az összegyűjtött pénz nem új babára megy, hanem arra, aki már több, mint 3 éve velem van. Ahogyan pedig az én képességeim fejlődnek (remélem tényleg o.o), úgy fejlődik ő is mind történetben, mind küllemben. Hogy nem sok köze van ahhoz a karakterhez, akit anno három évvel ezelőtt kitaláltam? Hát, én sem gondolkodom már úgy, mint akkor, és az én kis tücsköm velem együtt formálódik.
(Mikor lettem én ilyen nyálas? oO)

Rajzok...
Nos igen, állandóan, megállás nélkül, mindig rajzolok. Firkálok. Az anatómiai ismereteim még mindig 0 és 1 közé esnek.
De néha tetszenek az arcok, amiket sikerül összehoznom (<---- rohadtul nagy haladás)
Készítettem rajzokat Shinkunak:



Ezek pedig random izékék:

(milyen kreatívan meg tudom oldani, hogy ne kelljen testet rajzolnom xD)


 /Továbbá meg kell jegyeznem, hogy az öcsém az evolúció szégyene. Ez nem kiskamasz kor, ez szellemi leépülés. Konkrétan egy gonosz kis csaló, becstelen kis görény, amiket az elmúlt héten művelt, azzal pedig alulmúlta minden várakozásomat. Pedig állítólag ugyanolyan nevelést kaptunk./

Szerk.: Ez kimaradt! /bár szerintem ebből 10.000 én vagyok.../



2 megjegyzés:

  1. Huh Smiley, elképesztő milyen ügyes vagy :DD Annyira tetszenek a rajzaid, amiket csinálsz *w* mellesleg a festéseid is amiket csinálsz, egyre ügyesebbek *ez így no ide de sajt* egyszer a kezedbe akarom adni Kimerát is =W= ^w^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, köszönöm szépen >|||<
      Egyszer majd tényleg megtanulok ecsettel bánni, és akkor majd nagyon szívesen vállalom a kisasszonyt *w*

      Törlés