★ Menü

2012. január 14., szombat

Tájmlájn

Na, nekem ezt is ki kellett próbálni XD
Nem annyira rossz, mint mondták, csak hozzá kell szokni... ja, és ideje beszereznem valami születési képet :P


Van ez az úgynevezett... borítókép (Ki fordítja a facebookot? Ez nem hallott még a kreativitásól? Én TTB-re bíznám, nem lenne ilyen...borítókép), és én nagyon belejöttem a készítésbe XD





Íme, ilyen az enyém XD Bámulatos... én sokat kínlódtam vele, na!


Ez pedig ilyen random:


Majd még töltök fel, ha lesz több ^^


***


Más:
Cosplay - összefércelve
Nahátő... kézzel varrva x.x eléggé gyengusz, és nem is fogom elááárulni még itt sem, hogy ki leszek konkrétan, nehogy egy kedves kollegina "ötletet merítsen" belőle, mert milyen jó poén ugyanannak öltözni. NEM, nem poén. Sőt, ha akár gondolataiban bárminemű párhuzamot vélek felfedezni, az fájni fog. Neki.


Mégegymás:
Úgy tűnik annyira szánalmasak a ruhakölteményeim, hogy szólni sem érdemes róluk...:'D mindegy, végülis csak egy napocska telt el, semmi izé, de mégis...azazhogy, mégse. Mindegy...


U.I.: a Coldrex rémesen rosszízű, pedig a reklámos ürge olyan átszellemült fejjel szürcsölgeti, hogy hihetetlen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése