★ Menü

2012. január 17., kedd

Blogkozmetika

Igen-igen, próbálkozok minél többet csiszolni a blog dizájnján, hogy passzoljon az elképzeléseimhez ^^
Rendkívül fifikásan sikerült megértetnem a bloggerrel, hogy nekem az az egy biztos betűtípus kell, nincs apelláta, és ne kelljen már minden bejegyzést külön-külön formázni ˇˇ"
Néhány helyen még igazítani kell, mert nem egészen  olyan, mint kéne, dehát... a Smiley meg a hátéemel kódok nem haverok. Sőt, még  köszönőviszonyban sincsenek XD

Nanana... suli...
Ehhe, tűrhető lett a félévi... 4,7... csak egy tizedet rontottam a tavaly évvégéhez képest, és az jó ^^ LOL három dicséretem lett, egy rajz (khm... tanárúr, ha már megteccett ígéééérni, akkor ne tessék elfelejteni), ezenfelül német és informatika (abból meg azt se tudtam milyen jegyeim vannak XD emilbe kapjuk mindig a tankönyv anyagát - akkor mégis mi a francnak vesszük meg már 3. éve potyára? -, de én arról rendszerint csak dolgozat után szerzek tudomást XD)... Ahogy osztályfőnököm - akit innen üdvözlök és szeretek boldogságban <3- mondaná: a gének. (anya némettanár, apa informatikus XD)
Volt LD effektus (lustadisznó-effektus, by ofi), csendesnap, új osztálytárs, Ayameidegelés... egyszóval zajlik az élet.
Hihetetlen mód örülök, hogy azt az utat választottam, hogy a 9.b tanulója leszek. Egészen más a légkör, mindenki más.... más, mint az elmúlt két évben. Az számomra kínszenvedés volt,  sohasem voltam még annyira egyedül...
Most pedig? Mindenki emberszámba veszi a másikat, nem az van, hogy nincsen konzerve (máshol converse) cipőd vagy táskád, akkor sz*r vagy. Nekem is van közösségi munkám. Sok. Ösztöndíjra megyek. Mennyire jól jönne, a soksok babaprojecthez *.* 3 éve semmi, pedig suliújságba rajzolok, 4,7 felett van az átlagom, satöbbi...
Még, visszatérve a panaszkodásra... Nem hiszem el, hogy én ismerhetem az univerzum legbunkóbb  élőlényét.
Szituáció egy: Ayame és Smiley beszélgetnek a folyosón animemegnézési terveikről, világot kizárva. Élőlény jön. Élőlény megáll. Élőlény hallgat. Élőlény megelégeli, hogy Ayame és Smiley nem rá figyel, és udvariasan kijelenti, hogy olyanról beszélgessünk, ami őt érdekli.
Szituáció kettő: Ayame és Smiley templomba igyekeznek. Ayame meséli  a  karakterveit. Élőlény jön. Élőlénynek köszön Ayame és Smiley, az visszaköszön. Ayame mesél tovább. Élőlény tesz Ayame fejére, ismét kezdi, hogy miért nem az ő érdeklődési körén belüli témát választottunk, utána részletezi, hogy ő milyen főszerepet "kapott" (értsd kinyirvákolt) a farsangi műsorban.
Aztán felvilágosítottam, hogy elég nagy fail volt, hogy a "kínai" karácsonyhoz berakták  a gingurubellst...
Élőlény el.
Hihhhetetlen, komolyan, az agyamra megy mááár D:
...
No, apropó karaktervek... azok is felkerülnek szépen lassan ^^ Már elkezdtem összeállítani, szóval hamarosan káming szún!

P.S.: Valszeg kénytelen leszek bepróbálkozni a ruhácskákkal kritikát kunyerálni a DoA-n, hátha ott kapok mást is a nájszverikjútokon kívül...

P.S.2.: elfelejtettem XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése