★ Menü

2012. január 5., csütörtök

Mágikus mifene

Tudummm!
Életjelnek most valamivalamivalami újat hozok...
Nézegettem a régebbi Mondo-kat, és találtam valamit, ami igencsak felkeltette az érdeklődésemet, és bár akkor nem mozgatta meg túlzottan a fantáziámat, most próba szerencse alapon csak kipróbáltam. Ez a misztikus micsoda az Aion. Tisztában voltam vele, hogy egy eléggé erőteljes játékról van szó, így Toshi-kun segítségét igénybe vettem, és azt kell mondjam egész szépen elmocorog. Revolution szerveren folytatom az életpályámat, egyenlőre kemény 11-es szintű (Nemröhög! Pár napos a kicsike XD) az én Kyrie-m (az egó, az egó... nemhiszem, hogy Rowling pölö Harryről nevezné el egy játékkarakterét, de én ilyen túlönbecsült idijóska vagyok XD)
Ésssátt... némi kép :3


Té ott!

 A szelek szárnyán XD

Karakterválasztós kép :3

Lusti XD

 Gonosz egy életforma XD De megszüntettem az élettel való szerződését... magyarul kinyírtam őtet, mint állat.

 Itt még nagyon krisztmösz fííling van, mindenhol karácsonyfák OO

 *drámai zene*

Vörösszőnyeges bevonulás
Köszönöm-köszönöm, virágokat az öltözőbe!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése