★ Menü

2013. augusztus 2., péntek

Újratestesülés

Nos...tömören: hétfőtől két nap utazás, megállás HUBUDA, rendesen beszélt velem a hölgy a telefonba, aki az adatokat kérte a vámhoz, ez nekem újdonság, satöbbisatöbbi péntek van, szimpi postásbácsi hozta a dobozkát, vígan kifizettem a vámot (<- ez a két szó kb olyan egymás mellett, mint a sötétfehér...), kibontottam, ésésés...
Csudiszép párna volt benne, az előbb elaludtam vele... ajándék csini testecskével. Tökéletes, színben és méretben, a kicsi kacsói meg... dönöjűek, kecsesek *w*

(a vámolásról annyit, hogy HappyHouse-t megkértem, hogy legyen a dobozon 30 dollár. 90 volt rajta...)




Flickren a többi~ *lusta*

2 megjegyzés:

  1. úristeeen *3333* gratulálok az új testhez *--* irtó szép kezecskéi vannak tényleg *3* milyen kis kecses x33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. (Jááj. Köszönöm blogger, hogy értesítesz, ha komment érkezik -.-)
      Köfönjük szépen, még ha így megkésve is TwT

      Törlés