★ Menü

2013. augusztus 29., csütörtök

Izé



//devin//

Le én és a vízfesték vol1. Hát elég szánalmas, de tényleg sosem festettem alsó tagozaton kívül o.o
Jó, ez mondjuk nem mentség arra, hogy az anatómia még mindig 0, kompozíciós téren pedig romló tendenciát mutatok :'D
Meg voltam győződve róla, hogy majd a nyáron soksoksokat fogok fejlődni, de... hát, napi  28 óra rajzolás semmit nem használt, nem érzem, hogy fejlődtem volna, és ez azért eléggé elkeserített... ez is közrejátszott abban, hogy továbbtanulás terén igencsak átrendeztem a terveimet... nem, nem fizikatanár leszek, a második (ami most első helyre került) is olyan, ami a "sohaazéletbenemvesznekfel-mertcsóróvagyésbéna" kategória, de álmodni lehet ^^

1 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik! Ügyes vagy!
    Én a festéssel megálltam a festékpaca készítésénél:)

    VálaszTörlés