★ Menü

2013. október 15., kedd

Vízfesték

Utáltam festeni. Nagyon. Mert nehéz volt és sosem sikerült úgy, ahogy én azt elterveztem. Aztán egyszer csak túlcsordult az unalom, és mégis kipróbáltam.
Imádom, legjobb dolog a világon.
Időrendben egy pár:





Aztán... kaptam egy új készletet. Ami csodálatos. *sniff*
(A képen Erin, aki a jelenlegi fő történetem szereplője.. egyszer talán majd leírom, de..)

Végül pedig:
Rókamóka.

Szeretném megjegyezni, hogy szívesen vállalnék commissiont, pöti áron (de éppenhogy a papír értékével egyenlőt, mert a papír sajnos nem ingyen van... és mert ritkán tudok elcsípni egy-egy vázlattömböt a papírboltban), bár nem hinném, hogy bárkit érdekel, mint pölö devin de na... Próbálkozni lehet, pláne, hogy tegnap már megkaptam, hogy sose fogom  semmire vinni. Meg hogy 18 vagyok. Oké.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése