★ Menü

2013. július 10., szerda

Randomka - confession?

Én mindig megfogadom, hogy a roppant populáris 'animefan' csoportba többet nem teszek fel rajzot, de nem bírom ki :'D
Nem tudom, hogy szeretek-e vitatkozni, vagy csak hülye vagyok, de a béka segge alól kikandikáló egómat csak azzal tudom növelni némileg, hogy a 'deszar'-ra tudok reagálni. Igen, megvédeni azt, amivel én órákat dolgoztam. Nyilván nem olyanokkal szemben, akik értenek hozzá, és jószándékú kritikát adnak, hanem akik keverik a kritikát a fikázással. Én sosem szoktam elégedett lenni a rajzaimmal, de kikérem magamnak, hogy olyanok szólják le, akik az egekbe magasztalják a képről kopírozott k... izéket. Ezt most lehet úgy érteni, meg ígyis, de kéremszépen... Lehet, hogy szar, amit csinálok, én mondhatom rá, hogy nyomiság, igazi rajzosok mondhatják rá, hogy nyomiság, de ezek...
Elnézést, kirohanás, de nem bírtam ki. Az esetek kilencven százalékában semmilyen visszajelzést nem kapok/tam. Legyen az rajz, írás vagy bármi. A fennmaradó tíz százalékból mindössze egy-kettő az, ahol értékes, netán pozitív vélemény jött. Kilencben meg hogy ássam el magam.
De mindennek oka van. Ha anno a három és fél éves énemnek nem mondja a rosszindulatú óvónéni, hogy milyen csúnyán rajzolok, valószínűleg sosem ismerem meg a legjobb barátaimat. És mit csinált a három és fél éves Smiley, mikor megmondták neki, hogy el lesz tőle véve a papír meg a színesceruza? Csakazértis rajzolt. Egyszer, talán tíz-tizenöt év múlva úgyis kiderül, hogy megérte-e.

"If I wasn’t meant to fly
I wouldn’t have these wings
I wouldn’t reach up to the sky
Every night in my dreams
There’s a voice inside of me
Saying “I can do anything”
‘Cause if I wasn’t meant to fly
I wouldn’t have these wings"

/túlérzelmes nyávogás off/

3 megjegyzés:

  1. Én mindig azt fogadom meg, hogy a BJD-s csoportba nem teszek fel semmit. Mondjuk nem a negatív vélemények miatt, hanem azért, mert elhatározom, hogy nem akarok egy ilyen hisztis közösség tagja lenni... Na, de ezt csak így zárójelben mondtam. xD
    Lehet, hogy ezt most üres dicséretnek vagy nyalizásnak veszed, meg persze egy olyan, aki nem tud rajzolni, nem tud értelmes kritikát adni, de szerintem igenis nagyon jól rajzolsz! Persze van még mit fejlődni, de hát ez mindenben így van. Különösen a számítógéppel színezett rajzaid tetszenek. Mindig végignézegetem őket Devin, vagy facebookon. ^^ És ne hagyd abba, mert ötletesek és én szeretem őket nézegetni! ^^

    VálaszTörlés
  2. az ilyen nyomorékok elmehetnek a béka segge alá. de am tényleg mekkora parasztság már az, amit leírtál, hogy azok pattognak, akik nem is konyítanak semmit hozzá. Szerintem piszok sok lehetőség van benned, épp ezért ne is add fel. Imádom nézegetni a rajzaid, feldobódok tőlük ^^ A rajzolási stílusod meg az, amivel senki ne kötözködjön, mert ez te vagy, és te legalább önállóan fejleszted magad. Sok sikert ám a továbbiakban is x33 Nyugodtan öntözd a népet még sok-sok rajzocskáddal *Q*

    VálaszTörlés
  3. Uhm... most... meghatódtam, mert komolyan nem hittem, hogy a nyivákolásomat bárki is elolvassa Q___Q
    És a bátorítást is köszönöm, feldobta a napomat :> ééés csakazértse hagyom abba ám, ha másra nem is jó, legalább tudok vele kötözködni :_D

    VálaszTörlés