★ Menü

2012. október 9., kedd

ÉLEEK!

És rajzolok is,  csak képtelen vagyok rendesen elosztani az időmet ˇˇ"
Ez a... izé, ezt a színdarab ihlette - mert tadaa, elkezdtem járni színjátszó szakkörre, sőt, mától kettőre is. Ezt a sulis "hivatalos" darabja, a Hattyú ihlette, majd ha kész lesz, akkor kész lesz. Különben kezdőként szöveges szerepet nem kaptam, de ha már ruhám lesz, és sikerül leküzdenem a negyvenkét fokos lámpalázamat is, akkor előrébb vagyok, és talán nem fogok összeesni a szakaszvizsgán sem.
Mi az ami még történt, mi az... hja! Megtanultam kötni (alapfok...lustakötés), elkezdtük nézni a BBC Sherlockot (láááw), növekszik a megnézendő filmek listája, és bár szerintem agyon kéne cseszni azt a szárnyas-pelenkás kis seggfejet a hülye nyilával, és én abszolúte romantikaellenes vagyok (szimpi...), de megfogom nézni (egyszer) az Igazából szerelem című művet. Csak miatta. Na...
Meg ugye lesz ez is:


Meg con is... te jó ég, és a kölkök ruhájával sehogy sem állok @.@ Mi lesz velem később? Már most is agyonvág ez a sok tanulnivaló, meg ilyen szakkör-olyan szakkör... Huuhh, ovis akarok lenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése